bmw






The BMW X6 xDrive50i, High Precision Injection and Twin Turbo technology join forces for first time in a V8. Both technologies offer high performance - and lower fuel consumption. The figures speak for themselves: the power de300 kW (407 hp), torque of 600 Nm between 1800 and 4500 rpm and an average consumption of 12.8 l / 100 km (EU tests), the V8 4.4 liters of the BMW X6 xDrive50i offers the best efficiency of the class to which it belongs. Another world first engine exhaust are compressors, which are centrally located in the V cylinder block for the first time. By achieving a more compact engine block is lower and weight is reduced while the pressure loss between inlet and exhaust parts.Fuel consumption / CO2 emissions



Motorul cu sase cilindri dispusi in linie, cu BMW TwinPower Turbo, High Precision Injection si VALVETRONIC, de la BMW 535i va furniza o putere maxima de 306 cp, in timp ce cele doua variante cu sase cilindri in linie, echipate de asemenea cu High Precision Injection, dezvolta 258 cp la BMW 528i, respectiv 204 cp la BMW 523i.
Versiunile diesel cu sase cilindri in linie ofera modelului BMW 530d o putere maxima de 245 cp, iar pentru BMW 525d 204 cp. Echipat cu tehnologia optionala BMW BluePerformance, BMW 530d indeplineste standardele de emisie EU6. Toate versiunile noului BMW Seria 5 Sedan respecta pe deplin normele EU5.
Toate modelele noii game BMW Seria 5 Sedan sunt disponibile, optional, cu noua transmisie automata BMW cu opt trepte. BMW 550i dispune in echiparea standard de cutia de viteze automata BMW, optimizata pentru consum redus, la fel cum se intampla si cu sistemul EPS Electric Power Steering (servodirectie asistata electric), aflat in echiparea tuturor modelelor.
Noul BMW Seria 5 Sedan este disponibil cu Adaptive Drive, Dynamic Damper Control (Control Dinamic al Amortizoarelor) si Dynamic Drive Stability Control (Control Dinamic al Stabilitatii Transmisiei), precum si Integral Active Steering (Directie Integral Activa).



comparatii

BMW Seria 5 Touring (2010) 523i

Specificatii tehnice

Nivel poluare
-
Emisii CO2 g/km
185
Nr. usi
5
Nr. locuri
5
Motor tip / cilindri
L6
Combustibil
Benzina
Cilindree cmc
2996
Cutie viteze tip / trepte
Manual (6 viteze)
Putere maxima CP (rpm)
204 (1600)
Cuplu maxim Nm (rpm)
270 (1500)
Viteza maxima km/h
231
Acceleratie 0-100 km/h s
8.2
Tractiune
Spate
Lungime mm
4907
Latime mm
1860
Inaltime mm
1462
Greutate kg
1790
Ampatament mm
2968
Volum rezervor litri
70
Volum portbagaj litri
560

BMW Seria 5 Touring (2010) 523i Aut.

Specificatii tehnice

Nivel poluare
-
Emisii CO2 g/km
182
Nr. usi
5
Nr. locuri
5
Motor tip / cilindri
L6
Combustibil
Benzina
Cilindree cmc
2996
Cutie viteze tip / trepte
Automata (8 viteze)
Putere maxima CP (rpm)
204 (1600)
Cuplu maxim Nm (rpm)
270 (1500)
Viteza maxima km/h
227
Acceleratie 0-100 km/h s
8.4
Tractiune
Spate
Lungime mm
4907
Latime mm
1860
Inaltime mm
1462
Greutate kg
1805
Ampatament mm
2968
Volum rezervor litri
70
Volum portbagaj litri
560

BMW Seria 5 Touring (2010) 535i

Specificatii tehnice

Nivel poluare
-
Emisii CO2 g/km
201
Nr. usi
5
Nr. locuri
5
Motor tip / cilindri
L6
Combustibil
Benzina
Cilindree cmc
2979
Cutie viteze tip / trepte
Manual (6 viteze)
Putere maxima CP (rpm)
306 (5800)
Cuplu maxim Nm (rpm)
400 (1200)
Viteza maxima km/h
250
Acceleratie 0-100 km/h s
6
Tractiune
Spate
Lungime mm
4907
Latime mm
1860
Inaltime mm
1462
Greutate kg
1840
Ampatament mm
2968
Volum rezervor litri
70
Volum portbagaj litri
560


Dupa ce BMW a anuntat ca este pregatita sa dezvolte modele cu tractiune fata, seful marcii din Munchen a facut inca o declaratie socanta. Se pare ca producatorul cunoscut pentru motoarele cu sase cilindri in linie pe care le produce ar putea dezvolta si propulsoare cu trei cilindri. Noile motoare cu trei cilindri sunt destinate atat modelelor BMW, cat si modelelor Mini. Aceste motoare ar urma sa echipeze circa 1.5 milioane de unitati pe an.
Noua familie de motoare BMW va fi creata avand in vedere sistemul de tractiune fata creat pentru modelul de clasa mica al producatorului german. Totodata, aceste propulsoare vor putea fi utilizate si pe platformele cu tractiune spate. Platforma cu tractiune fata de la BMW este creata sa suporte atat motoare cu trei cilindri, cat si unitati cu patru sau chiar cu sase cilindri. Implementarea noilor motorizari va duce la cresterea vanzarilor BMW la un nivel nemaintalnit pana acum.
Surse din cadrul companiei BMW au sugerat ca noua platforma cu tractiune fata a constructorului german ar putea crea 20 de modele diferite. Norbert Reithofer, seful marcii BMW a confirmat faptul ca noua platforma va fi utilizata la viitorul Mini Cooper, care va debuta in 2014 si la doua modele BMW care vro fi lansate ulterior. Vestea buna pentru pasionatii de performanta este ca noile motoare vor beneficia de tehnologia injectiei directe si vor fi supraalimentate. Exista posibilitatea dezvoltarii unor sisteme de propulsie hibride si chiar si un modele electric cu un motor cu ardere interna pentru extinderea autonomiei.